پشتیبانی و خدمات

واحد خدمات پس از فروش تکاب فیلتر با بهره گیری از پرسنل حرفه ای و با تجربه و امکانات قابل توجه ، تکاب فیلتر را قادر ساخته است تا مشاوره و پشتیبانی فنی و تامین تجهیزات دستگاه های تصفیه آب ، را در بازار از طریق یک سیستم سازماندهی شده و با کمک نمایندگان شرکت در سراسر کشور، ارائه نماید.

  • شماره تماس خدمات و گارانتی : 09192545128--02155966594
  • برای استفاده از خدمات پس از فروش، فاکتور یا برگه گارانتی از "تکاب فیلتر" الزامیست
  • مدت زمان گارانتی کالا یکسال از زمان خرید میباشد
  • شکستگی شامل گارانتی نمیباشد
  • ارائه خدمات سازماندهی شده و با کیفیت و قیمت رقابتی، تسریع در ارائه خدمات، استاندارد کردن خدمات با توجه به تنوع دستگاه های تصفیه آب، و برقراری ارتباط بین شرکت و مشتریان از طریق تماس مستقیم تلفنی پرسنل واحد خدمات پس از فروش با تک تک مشتریان، جهت بهبود کیفیت خدمات و محصولات از جمله اهداف اصلی واحد خدمات پس از فروش میباشد.

آموزشهای دوره ای و خاص پرسنل و نمایندگان خدمات پس از فروش و به روز رسانی دانش و اطلاعات آنان گامی دیگر در جهت کسب رضایتمندی مشتری و ارائه هرچه بهتر خدمات به مشتریان تکاب فیلتر است.

در حقیقت کارنامه درخشان تکاب فیلتر در ارائه خدمات پس از فروش سریع، کامل و ارزان و حضور شبکه گسترده نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش شرکت در سراسر کشور،منجر به جلب رضایت مشتریان از محصولات آکوا پیورست شده است .

خدمات پس از فروش تکاب فیلتر در زمینه دستگاه های تصفیه آب عبارتند از :
هماهنگی نصب و راه اندازی. هر مشتری پس از خریداری دستگاه می تواند با دفتر مرکزی شرکت در تهران و یا در صورتی که ساکن شهرستان است با نمایندگان مجاز در شهرستان تماس گرفته و هماهنگی لازم جهت نصب دستگاه را انجام دهد.
ارایه کارت گارانتی معتبر: تمامی مشتریان تکاب فیلتر ، پس از خریداری دستگاه ، کارت ضمانتی را دریافت می کنند

بانک اطلاعاتی مشتریان : با استفاده از اطلاعات مندرج کارت ضمانت، هر مشتری صاحب پرونده ای در نرم افزار کامپیوتری خدمات پس از فروش شرکت خواهد شد. کلیه سوابق مشتریان اعم از : شکایات ، انتقادات، پیشنهادات ، سرویسهای ارایه شده به مشتری ، تعویض فیلترهای انجام شده و …. در این پرونده ها محفوظ بوده و قابل رسیدگی است.
12ماه گارانتی : محصولات آکواپیورست ، بسته به نوع دستگاه دارای یک ضمانت می باشند و در طی این مدت در صورت بروز هرگونه اشکال فنی در دستگاه ، شرکت این اشکالات را رفع کرده و حتی در صورت لزوم اقدام به تعویض کامل محصول خواهد کرد.
ده سال خدمات پس از فروش : تکاب فیلتر ارایه خدمات پس از فروش برای محصولات خود را به مدت ده سال تضمین می کند.
تامین قطعات یدکی مورد نیاز مشتریان : تمامی قطعات یدکی دستگاهها ، به اندازه کافی در انبار تکاب فیلتر موجود بوده و در صورت نیاز در اختیار مشتریان قرار می گیرد. لذا هیچ یک از مشتریان نگران کمبود و یا نبود قطعات نخواهند بود.
ارایه مشاوره فنی رایگان (خدمات قبل از فروش ) : تمامی هم میهنان میتوانند جهت استفاده از مشاوره کارشناسان فنی جهت خرید محصول مناسب با شرکت تماس گرفته و یا از طریق سایت شرکت با کارشناسان فروش در ارتباط باشند.